söndag 14 mars 2010

hälsat på bebis

Idag har jag varit och tittat på Anna och Jörgens lilla prinsessa och hon var hur söt som helst. Jag trodde aldrig att jag skulle våga hålla henne men Jögge kom med henne mot min famn så vad hade jag för val? Jag tog henne i min famn och jag höll henne i säkert en timme. Medan satt vi och surrade en massa mellan himmel och jord.

Blev bjudna på fika och Anna är verkligen duktig på att baka och det var en massa gottigheter. Så när jag satt i bilen på väg hem kände jag inte att jag var allt för hungrig. Micke och hans bror skulle tapetsera i kväll så jag ska se tv och äta lite godis och göra en tidig kväll hade jag tänkt.

Måste dock gå ner till tvättstugan och hämta tvätten som behlver vikas ihop. Jag sitter och gruvar mig för detta just nu.VILL INTE!!!

Puss puss

1 kommentar:

Liill-Annna sa...

Snart så sitter du å myser me ett eget litet underverk ;)
Jögge säger de, han har ju rätt om de mesta. Han måtte vara synsk :)