onsdag 17 mars 2010

Nu är det nära

Ännu en tidig morgon har börjat för mig. Men jag gråter inte över det eftersom att då får jag också en kortdag. Har inte skrivit på ett tag för jag tycker faktiskt att jag har haft annat för mig än att sitta vid datorn och skriva. Jag har målat element och sen har jag försökt att umgås med mina vänner det jag har hunnit med. Prinsessan som jag var och hälsade på i söndags var underbart söt och hon somnade av i min famn även om jag var nervös för att hålla henne. Behövde kanske trots allt inte oroa mig i onödan.

I kväll kommer Evve förbi mig och jag hade tänkt mig att hinna baka lite innan hon kommer, jag vet att hon inte brukar vilja att jag bjuder på något när hon kommer men jag känner att jag vill verkligen bjuda henne på något.

Sen har jag insett att jag har alldelles för mycket tvätt i min tvättkorg och det måste jag se till att det är upptvättat till helgen då vi åker i väg till fjällen. Tyvärr måste Micke stanna hemma både på grund av att han går skola men också för att det redan var fullt och han har ju tillkommit senare dessutom. Men det är tur att det finns telefon så man kan ringa i alla fall.

Jag längtar som en tok till dess att det bär av till fjällen, jag vill att det ska vara nu, men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge. Visst är det så???

Puss puss

Inga kommentarer: