lördag 13 mars 2010

Lördagmorgon

Sitter och är vaken tidigt, när man för en gång skull verkligen får sova ut. Men jag steg i alla fall upp och började med att tvätta lite. Min tvättkorg var näst intill proppfull, de som är bra med min tvättkorg är att den max rymmer 3 maskiner vilket jag tycker är lagomt.

Jag tror att det kan bli en tripp till stan med mamma idag för hon ville att jag skulle vara lite smakråd till henne då det gäller tapeter. Låter som att de är på väg att tapetsera i köket och det behövs verkligen. En massa matfläckar vid köksbordet. Sen så kan det bli en tripp upp på Solbacken för att jag behöver mig en täckdress inför fjällen och lite annat smått och gott.

Sofia vara förbi här i går och vi åt lite motortsavar, gurkstavar och lite dip till, sen snodde jag ihop en kladdkaka med grädde också.

Solen skiner redan och jag känner att jag blir sååå glad och pigg av detta. Nej det kanske är dags att springa ner till tvättstugan och byta maskin och sen äta en god frukost.

Puss puss

Inga kommentarer: