torsdag 11 mars 2010

Snart är det HELG!!!

Igår efter att jag hade slutat jobba tog jag mitt pick och pack och gick upp till ÖoB och Rusta för att shoppa lite. Gick in på Lindex och hittade jättefina kläder till Anna och Jörgens lilla Maja. Hon är bara för söt, nu väntar jag bara att jag ska få komma och hålla hemma och lukta på bebis.

Jag pratade med den nyblivna mamman och frågade hur det kändes och om hon kunde förstå att hon nu var en mamma men det var overkligt för henne. Hon sa även att hon såg ut som en docka. Av bilden jag har sett ser hon faktiskt ut som en docka.

Idag så slutar jag också tidigt och då ska jag till läkaren för att de ska lyssna på mina lungor eftersom att jag har gått runt med världens hosta. Det är inte alls kul, men jag hoppas att det kommer bli bra.

Puss puss

Inga kommentarer: