söndag 21 mars 2010

nu är det bara timmar kvar :)

Nu är det inte länge kvar förrän jag påbörjar min resa mot fjällen. Det ska bli så härligt och skönt med lite ledighet plus att jag ska få åka snowboard något som jag verkligen tycker är roligt. Sen att det är ett härligt gäng som ska med gör saken ännu roligare skulle jag vilja påstå.

Solen är framme och värmer min rygg när jag sitter och skriver detta inlägg och jag blir på väldigt glatt humör. solglasögonen ska packas ned med den resterande packningen så jag inte ska behöva ha migrän när jag är borta.

Städning är det sista som jag har kvar sen är allt klart tror jag. Måste hinna med en sväng ner till affärn för att både ta ut pengar men också köpa några saker på ica som jag har missat. Lite färdkost i form av godis och lite andra saker som är nödvändiga.

Ska försöka att lägga upp bilder då jag är borta, men jag kan inte lova något. Sen kommer jag nog att skriva som en liten sammanfattning när jag kommer hem om jag orkar med det.

Insåg igår efter att jag och Micke hade varit till mina föräldrar att det är en vecka som jag inte kommer att träffa han på. men jag ska ha så kul som möjligt när jag är där ändå, det är något som han tyckte att jag skulle försöka med. Så jag kommer att göra mitt bästa för att det ska bli så. Kände att jag blev tårögd när jag förstår att det faktiskt är en HEL VECKA som jag är borta utan han. Men jag fixar det.

Evve kom hit och åt tacos med oss igår och sen hjälpte hon mig även med att packa och var ett oerhört stöd för mig när jag skulle rengöra avloppet inne i duschen. Jag trodde seriöst att jag skulle spy av det men det funkade bra eftersom Evve och Micke stöttade mig och sa hur oerhört duktig jag var när jag tog mig an något som jag tycker är väldigt äckligt och jobbigt. Tack för att du var snäll och kom förbi Evve det var verkligen trevligt.

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva :) klart man ställer upp vännen...ha så kul i fjällen nu...glöm alla bekymmer å passa på att leva det som verkligen är liv...love you dude :) vi hörs! Kramar!