måndag 8 mars 2010

Målare i 2 dagar

Nu har jag i 2 dagar i rad lekt målare och målat element. Jag tyckte att det var lättare att måla varv ett eftersom då såg jag var jag hade målat och inte. Men jag hade mina små knep för att veta var jag duttat och inte. Sen igår fick jag även förtroendet att måla dörrkarmarna så jag har allt fått avancera lite. Det är rätt trevligt att måla ändå. Kändes dock jobbigt dag 2 att ta itu och måla men det gick hur fort som helst. Plus att i mitten av målandet åt vi lite ananaspaj och julebrus.

Som grädde på moset blev det ett skrov till middag och filmkväll sen. Såg sommaren med Göran, vilken rolig film och den föll mig verkligen i smaken.

Puss puss

1 kommentar:

På landet vid havet sa...

Gumman, vad duktig du är! Känner du suget att måla element någon gång framöver är du alltid välkommer förbi oss...hihii.

När ska vi ses?! Längtar efter roliga Nisan!
Puss puss