fredag 18 juni 2010

Fredagen är här

Nu sitter jag här och diggar en massa bra musik medan jag kan känna att jag är rätt nöjd med att jag har hunnit med en massa saker som jag hade tänkt idag faktiskt. när jag slutade styrde jag min kosa mot Mickes plejs och sen begav jag mig hem till mina föräldrar för vidare färd mot min kusin och hennes familj för att fira henne. jag hade slagit in en Pippi film som jag verkligen trodde att hon inte hade. Men den hade hon ju faktiskt redan.

Så jag sitter och försöker att klura ut vad jag annars kan köpa för någon film i stället, men jag tror att jag kanske har hittat någon annan men jag ska rådfråga mina föräldrar om vad de tror om den i stället. Okej jag vet att jag behöver inte ha deras tillåtelse men att få råd skadar inte alls enligt mig.

Fick för en stund ett samtal från min Micke som sa att han kanske skulle bli lite sen hem, men jag tror att jag klarar mig. jag sitter inte i sjön just nu där jag är. Men om han skulle få jobba klart i kväll skulle han vara ledig i morgon och då kan vi ta en sovmorgon som vi inte har gjort på länge. Har det varit ledigt har det varit annat som ska fixas, men inte i morgon får jag hoppas.
och bara för att jag får sova ut kommer jag att vakna ännu tidigare än vad jag gör på vardagarna. Tro mig jag känner mig själv alldeles för bra.

i morgon är det bröllop på tv, ska du se det? Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, är vi hos Micke kommer det ju vara lite svårt att se tv eftersom han inte har någon tv och det kan ibland störa mig en aning. Men aja det är ju bra att man inte ser allt för mycket tv, men en regnig dag kan en dvd-film vara skönt att se.

Fick äntligen en tid då VC skulle ringa upp mig och bemötandet som jag fick var inte speciellt trevligt. Ringer för att få bukt med min allergi som just nu är jättejobbig och alla konstiga ord som de använder sig av när de pratar med en. Kan dom inte prata svenska så att jag förstår?

Jag vill passa på att önska alla en trevlig helg!!
Puss Puss

2 kommentarer:

SleepLess sa...

Hoppas att du kommer till en trevligare person då, när du får komma till vårdcentralen!
Tycker verkligen jättesynd om dig, jag vet ju hur det är med pollen...

Såg ju att du kommenterat min blogg... men jag förstod inte vad du menade... vad då?

Får du vara ledig något i sommar då? Så vi kan ta en glass på ainas eller nått här framöver :D
Känns som om det blivit för länge sen man sågs nu igen ;)

Kram på dig gumman!!

Anonym sa...

Tack d samma! :) Kul att du bloggar oftare nu! :) Puss & Kram