lördag 12 juni 2010

Jag blir snart galen

Jag blir formligen snart galen av all pollen som är i luften. jag kliar och kliar i mina ögon så att jag tror att de snart kommer att komma ut. Det känns dock som att huden inte kommer att finnas kvar runtom ögonen snart eftersom jag kliar och irriterar ögonlocken. Men de är nog bara en känsla som jag har. Har aldrig vad jag kan minnas att det har varit så här jobbigt att ha pollenallergi. Jag har alltså varit rätt skonad när de väl har "blommat" ut. Har i alla fall bytt medicin och blir det inte bättre ska jag ta och ringa till vårdcentralen för det kanske är så att jag behöver starkare medicin.

Jag har försökt att tvätta i dag och sen insåg jag att jag inte orkade med att gå på stan eftersom att de som jag behöver därifrån är inte så akut att jag måste ner nu som i nu. Städade ju som sagt min garderob häromdagen och insåg att jag har alldelles för mycket med kläder i mina garderober men jag har ändock inget att ta på mig, visst är det lite konstigt?

Blir att vara inne och vila upp mig så att jag orkar med att fara på fest hos Thimmy i kväll.

Puss puss

Inga kommentarer: