måndag 21 juni 2010

Veckans första dag heter Måndag

Veckans första dag är snart över och vad har jag gjort i dag? Jo jag har jobbat, cyklat, ätit mat, varit ute och cyklat lite mera. Jag känner mig alldelles trött och slut i kroppen och kände även att jag blev lite påmind av att det är pollen som är i luften och snurrar på. Därför mina vänner hoppas jag att det regnar men jag vill samtidigt ha sol,men om jag kanske skulle få lite hjälp av någon läkare som kan hjälpa mig med detta skulle jag vara tacksam. Men jag ger inte upp jag tänker kämpa tills någon tar sig tid med mig.

Igår var Evve här och hälsade på och det var verkligen trevligt. Sen kom Micke också hit efter att han hade varit och ätit middag tillsammans med någon kompis. Vi satt och surrade en massa och sen åkte Evve hem och vi drog till Höjden till Micke. Stackars Evve som hade fått utslag på kroppen, hon har varit hårt drabbad den senaste tiden och jag hoppas verkligen att det kommer att bli bättre. Jag lider med dig, även om jag inte vet hur det känns att ha den smärta som du pratar om. Men jag skickar en massa kramar och hoppas att det snart ska vara bättre.

Har fått schama för sommaröppna där jag endast ska jobba en vecka och sen ska jag som alla andra människor prova på hur det är att ha semester en sommar. Jag har arbetat i snart 10 år och det är först nu jag har min första semester för jag kan inte tycka att förra årets semester räknas som en semester heller eller gör den det? Jag var ju i och för sig till Göteborg och Danmark så någon slags semester kanske det var. I år tror jag inte att det kommer bli någon tripp ner på västkusten eftersom de kommer hit som jag känner därifrån. Jag har redan börjat att räkna dagarna tills dess att vi ses.

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Har vart till akuten idag för mina utslag...kunde inte säga exakt vad d var...men jag fick lite ev tips och köpte ut lite medicin...men me min sk tur vet ja int om ja våga tro på att d ska ge nån lindring...? känns tryggt att du försöker förstå mig i va fall, även om jag vet att man int kan känna åt nån annan...d betyder MYCKET VÄNNEN! :) kul att vi kan fira midsommar ihop i år...å Micke ska å va me...se till d...e bara midsommar en gång per år ju ;) hoppas din pollen ger sig snart å att du kommer att få en superbra å välförtjänt sommarsemester...tycker du gör rätt i att int åka till Göteborg...bättre att ta d i höst eller nåt, nu när d faktiskt kommer hit i sommar! Ha d super! Pussen :)