söndag 20 juni 2010

Söndagens bravader

Nu är det söndag och jag känner verkligen att detta väder ger mig inget utan att jag blir bara trött i stället. Jag hoppas att det snart kommer att bli sommar och att solen har tänkt titta fram då jag ska ha semester. Det är enormt länge kvar till dess känns det som. Men jag längtar snart i hjäl mig. Fatta det är inte länge kvar till jag får träffa Götaborgarn och min vapendragare. Oj vad mycket vi ska hinna med att göra, ett och annat tokeri tror jag att vi kommer att hinna med. Bada , sola, äta glass, lite fest och surra för det sägs ju att det är något som vi verkligen kan. Men jag vet inte om det är sant att det är så??

Hade tänkt att jag skulle tvätta nu lite medan jag var hemma hos mig och medan Micke var och träffade en kompis och fikade. Men då kommer jag hem och gissa vem som tvättar jo min granne. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara någon som tvättade idag men de är väl vädret som gör det.

Jag är så glad för att jag har hittat ett par väldigt fina stövlar och de var inte allt för dyra heller. Men Micke han är övertygad om att jag inte kommer att gå i dynga med dem men jag ska allt överbevisa honom att de kommer jag visst att göra. Dom går ju faktiskt att skölja av ju. Jag kommer att använda dem direkt det regnar. Fodrade var dem dessutom och sen har jag köpt mig ett par till foppa, men jag vill inte att ni undrar hur många skor som jag har, för jag har faktiskt gjort mig av med några även om jag har köpt mig nya. Men alla som jag använder kan jag ju inte slänga bort heller. Min mor ha poängterat att jag alltid under min uppväxt nött sönder skor och de påstår jag att jag fortfarande gör och därför köper jag ett x-antal par skor hihi.

Livet känns ju hur bra som helst och jag trivs med min tillvaro, förutom att allergin gör mig galen. Pratade ju som sagt med VC i fredags och på onsdag ska jag försöka få mig en tid för att få bukt med detta, för ska de vara så här under hela min semester kommer den vara otroligt jobbig. Jag önskar inte min värsta fiende detta ens.

Puss puss

Inga kommentarer: