onsdag 23 juni 2010

Tisdagsträffen

Igår bar det av till tisdagsträffen även om det blev lite stressigt för min del. Tur jag är uppe tidigt på morgonen och fixar det som vi ska äta till middag. Jag hade bestämt att vi skulle äta fisksoppa till middag så jag bad min gulliga Micke att han skulle värma den till jag kommer hem plus att han skulle köpa hem några ingridienser som fattades. När jag kom hem cyklandes hade han varit förbi hemma hos mig för att hämta mina kläder och hjälmen.

Det var en varm och solig kväll så det var många som hade bestämt sig för att hänga med på tisdagsträffen. Vi åkte inte så värst långt så vi tog oss en extratur, och provade att köra på en väg som jag inte var säker på om vi skulle komma ut där jag anade. Men Micke han körde och körde och när jag hade börjat tvivla att vi var på fel väg kom vi fram och jag hade rätt, man kom ut i Slind. Så nu vet vi att denna skogsväg tar oss dit om vi vill åka samma vägen en gång till.

Idag ska jag iväg och hälsa på mitt nya ställe som jag ska börja på efter sommaren. Det ska bli spännande att träffa den nya chefen. Oj vad spännande alltså. Sen tror jag att det bli en tur förbi coop och handla lite.

Undra om man skulle vara så smart att man köpte jordgubbar i morgon för midsommarafton för då har dom inte höjt priset eller?

Nu fortsätter ännu en dag och den ser ut att bjuda på sol, men det var absolut inte så varmt när jag tog min cykel och drog i väg. Vill önska alla en superbra dag!!!

Puss Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Sköt om dig...hoppas du vet att jag finns å stöttar dig...e d nåt, så e d bara å ringa...närsomhelst, d vet du...vi hörs! Lycka till!! KRAM KRAM