tisdag 8 juni 2010

Tack till alla

Jag vill tacka er alla som har skickat sms eller har grattat mig på annat sätt. Det värmer i mitt hjärta att ni kommer ihåg mig och det betyder oerhört mycket för mig.

Blommor har jag fått av Evve, min kusin Lovisa och min faster och sen av Frida och Pierre så det är fullt med blommor överallt i min lägenhet. Dessutom har jag ju tidigare fått en blomma av Camilla och Jonas och den lever och mår bra.

Nu är det dags att jobba för att senare i kväll åka på kalas till Camilla och Jonas. Klokt av henne att ha kalaset senare eftersom vi fyller år samma dag.

Puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att d står sig ett tag nu alla blommor...några i va fall ;) lyckats få dig in på bloggen nu ? Sussa så sött så hörs vi! KRAM

Nisan82 sa...

Nej jag har försökt och försökt men jag kommer mig inte in ändå hur mycket än jag försöker.