torsdag 3 juni 2010

Regnet de bara öser ner

Godmorgon allesammanas!

När Micke vaknade i morse sa han bara vi ska titta vilket väder det är idag och det har regnat i natt. Aja tänkte jag det var ju i natt de var som de hade gjort det. Men när jag kommer ut inser jag att det fortfarande regnar och det är inte bara lite. Efersom att jag sov hos Micke så hade jag inte med mig mitt regnställ men jag tror allt att jag ska åka förbi hemma hos mig om jag ska till honom i kväll.



Genomblöt var jag när jag hade cyklat till jobbet, inte kul alls skulle jag vilja meddela. Eller så kanske jag ska ta och kolla om det finns något regnställ i stan som jag kan shoppa eftersom att jag behöver ett hemma och som jag kan ha på jobbet.



Annars har mina dagar mest bestått i att baka och åter baka för det är ju visst så att det är någon som fyller år snart. Men inget har hon önskat sig, så jag blir väl utan present/presenter.



Hoppas att alla får en bra dag trots detta dåliga väder, finns en massa man kan göra då, som att se en film, eller varför inte baka???



Puss puss

1 kommentar:

Lill-Annna sa...

Nej då... Önskar man sig inget får man trosor :) Visst e de så ;)