fredag 18 juni 2010

Ingen som ville träffa mig

Igår hann jag med att köra överallt och ingenstans men det var ju ingen som behagade att vara hemma då man tittade förbi. Jag och Evve började med att vi åkte ut till Mia och Peters torp men där var det igenbommat och inte en själ syntes så långt som ögat kan nå.

Sen åkte vi vidare till Anna och Jörgen för att lämna Majas armband för det är nu graverat och klart. Men där var det också låst och inte en själ syntes till. Jag och Evve bestämde oss då för att vi skulle åka och handla på maxi eftersom det var en massa som saknades hemma hos Micke. Ett hål i min börs men mat i kylen hos Micke.

När jag slutat jobba i dag blir det att åka och fira min kusin Fanny som fyllde 7 år i går. Jag ringde och grattade på dagen, det var ju det minsta jag kunde göra tycker jag.

Nej nu är det dags att arbeta den sista dagen innan det är helg, och då ska jag bara slappa vad ska ni andra hitta på?

Puss puss

Inga kommentarer: