tisdag 19 april 2011

en tisdagkväll

Har suttit ute på rasten och njutit av solens strålar. Sen fick jag oväntat besök av SmurF och det var väldigt trevligt att det var någon som bara spontant tittade förbi mitt arbete. Jag har fått lite fler fräknar på min näsa och på mina kinder och jag känner mig fräschare.

Har sen jag kom hem från jobbet lagat mat och passat på att koka vatten och bunkra upp så jag har i kylen och inte ska behöva koka till varje tillfälle som jag ska använda vatten till. Det är klart att det dyker upp en massa frågor som jag undrar över, men de kommer säkert att lösa sig med tiden. Just nu vet jag inte så mycket.

Känner mig lite trött nu så jag ska ta och duscha och sen ska jag krypa till sängs och sussa som den prinsessa som jag är. Drömma mig bort och bara leva livet.

Nu kan jag snart räkna ner dagarna till det händer något skojsigt.

Puss puss

Inga kommentarer: