lördag 2 april 2011

Grattis

Har haft en underbart trevlig afton/kväll tillsammans med familjen Lindergren och andra gäster. Vilken god buffé med mycket att välja på och som avslutning hemmagjord tårta och kaffe. Sen fortsatte vi att surra vidare ett väldigt bra tag. Detta är vi väldigt duktiga på. Jag är oerhört glad över att Lotta frågade om jag inte skulle komma bara en stund för att göra något annat och skingra mina tankar lite. För hem till henne var jag välkommen hur jag än mår. Vi damer snackade en massa och även herrarna, synd bara att det går så långt mellan gångerna.

Nu ska jag ta och släcka ner och sova för i morgon är en annan dag och vad som händer då återstår att se.

Puss puss

3 kommentarer:

Felicia6 sa...

Tack själv, det var trevligt att du kom :) Vi får ses snart igen tycker jag, men först måste jag ju operera mig och återhämta mig från det :)

Läste att du hade nån kompis som skulle göra nån undersökning i Umeå? Är det nån jag känner oxå?

Nisan82 sa...

Nja jag vet inte om du har träffat Evve

Felicia6 sa...

Ah jo, hon som SmurF brukar umgås med? :) När ska hon dit då? :) Är det nu samtidigt som jag ska dit? :)