torsdag 21 april 2011

nybakta bullar

Igår var jag till Mia och fick världens godaste hemmagjorda nybakta bullar och hallongrottor. Hon är bara för underbart pysslig. Sen satt vi och snackade lite och såg på tv. Var hundra år sedan jag träffade henne känns det som. Måste styra upp att ses oftare, har hur mycket tid som helst men ändå har jag inte tid att träffa mina vänner. Lånade en bok av henne också. Det lilla påskägget med godis som jag gav till henne uppskattades verkligen, att en liten sak kan göra en så glad. Kanske är tanken hon tänker på.

Köpte godis för att kunna fylla påskäggen som jag har här hemma och har man riktigt tur kanske påskharen hittar hem till just dig.

pratade en massa om magarna nu när det handlar om parasiten i vattnet. Jag börjar må illa direkt jag tänker på det, men jag hoppas att jag slipper drabbas av den. Gjorde bort mig när jag skulle borsta tänderna så det var bara att börja om och göra rätt. Somnade som en klubbad i sängen efter att jag duschat och varvat ner en liten,liten stund.

Puss puss

Inga kommentarer: