söndag 24 april 2011

Planka

Igår hade jag en väldigt trevlig dag, först var jag på stan med Birgitta och shoppade och sen fick jag åka med henne ut till Frostis till Anna och Jörgen och bara sitta och slappa i solen för att sen gå in och förbereda middagen. Plankstek och det har jag aldrig ätit tidigare och det var sååå smarrigt.

Efter middagen gick vi ute en väldigt skön promenad eftersom vädret fortfarande var underbart.

Maja nattades och Anna Jörgen Micke och jag spelade plump. Jag säger det igen, det är för pensionärer men vi kanske håller på närma oss sakta men säkert.

Sen skulle jag åka hem med Micke trodde jag men det blev med Jörgen. Blev ledsen när jag och Micke kramades. Saknar honom som bara den.

Puss puss

1 kommentar:

Lappkullan sa...

Men du så himla söt du är, tusen tusen tack!
Inte fy skam att vakna upp, he på datorn och vakna till de fina orden. Så tusen tusen tack :)

Hoppas din påsk varit härlig, min har gått i jobbets tecken. Men bara dar kvar nu tills det är semester för hela slanten!

Kram Lappkullan