torsdag 14 april 2011

Torsdag

Idag har jag varit på Mr Greek tillsammans med min mamma pappa och lillebror och ätit middag tillsammans. Min lillebror önskade sig inget i present utan han ville hellre att vi i familjen skulle gå ut och äta middag. Vilket klokt val av honom.

Gick en sväng på stan för att göra lite ärenden och bara titta lite på kläder. Jag kom hem med Betakaroten tabletter.

Jag har hunnit med att dammtorka, dammsuga och sist men inte minst ska jag ta tag i att torka golven. Sen är min städning för helgen gjord. Då kan jag med gott samvete sitta ute i solen och bara ta igen mig utan att känna att jag har städningen hängandes över mig.

Arbetar länge i morgon så då kan det vara skönt att bara komma hem och äta och känna att jag bara får vara.

Helgens planer är inte spikade än, men en dag blir det häng med Maja och Anna vet jag. Men vilken av dagarna det vet jag inte ännu.

Puss puss

Inga kommentarer: