söndag 3 april 2011

En utedag

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag tillsammans med Anna, Jörgen och Maja+ släktingar till dom. Vi har varit ute i princip hela dagen och njutit av det fina vädret. Det som var lite synd var att solen inte ville titta fram för då hade det varit en kanonbra och fin dag. Men det kommer väl andra dagar nu framöver som de kommer att vara soligt och fint ute.

Känns skönt att jag vet att jag kan ta igen mig och bara vara nu resten av kvällen. De sista vi gjorde tillsammans var att äta middag på frasses för att slippa en massa disk och funderingar kring middagen.

Funderingar går till min kompis som ska till Umeå på undersökningar och jag tänker på dig ska du veta och hoppas att det ska gå bra.

Tror att jag är tillbaka i en svacka just nu men jag försöker så gott jag kan att ta mig upp från botten även om det inte är det lättaste. Känslorna kommer och går hela tiden vilket jag kan tycka är väldigt jobbigt, men jag försöker att bearbeta på bästa sätt. Inte alltid lätt att veta om jag gör rätt. Men jag hoppas att jag gör det.

Tack ännu en gång mina vänner för att ni finns vid min sida under denna jobbiga period som jag går igenom just nu. Det är väldigt uppskattat att ni bryr er om mig. Ni vet vilka ni är så jag behöver inte rada upp er en efter en.'

Sen skulle jag bli väldigt lycklig om ni som läser min blogg kan kommentera, för det har varit lite glest med kommentarer den senaste tiden.

Puss puss

Inga kommentarer: