söndag 17 april 2011

Lördag

En heldag tillsammans med Anna och Maja. Jag var ner till stan och gjorde lite ärenden innan jag tog min cykel och cyklade till Frostkåge. Det tog inte alls så lång tid som jag trodde att det skulle göra. Det tar ungefär lika lång tid att cykla till Frostkåge som det gör när jag har cyklat ut till Bovikenbadet. Om jag inte hade haft bara en växel hade det ju gått mycket bättre än vad det gjorde.

Till middag blev det tacos och kan man någongång bli less på den maträtten, svar NEJ!!!

När vi hade ätit mat så badade Maja och hon gick och la sig att sova.

Anna Jörgen och jag dippade grönsaker och såg lite på tv och surrade desto mer. Fick åka bil med Jörgen hem istället för att cykla i mörker, jag trodde inte att det skulle vara några problem men jag ångrade mig när jag satt i bilen och insåg hur mörkt det var. Sen frågade jögge om jag skulle ha cyklat hem i detta mörker och det hade jag nog inte vågat.

Puss puss

Inga kommentarer: