fredag 8 april 2011

Jag är så glad

Jag satt för att jag skulle fixa till lite med word, men jag verkar inte ha något word. Vad deppad jag blir.

Sen när jag slutade idag var jag in på stan för att fixa klart med doppresenterna så det känns bra att det är gjort nu.

Ikväll blir det att träffa några av mina jobbarkompisar och äta middag tillsammans, ett väldigt bra initiativ.

Tills dess kommer jag bara att glänsa omkring här hemma och titta på mina fina tulpaner som jag har. Fick en bukett av Camilla och otroligt fina vaxblommor. Jag hade bara någon dag tidigare köpt 2 buketter med tulpaner till mig själv. Så nu är det tämligen fullt i min stora tulpanvas.

Puss puss

2 kommentarer:

Jenny Andersson sa...

ååhh tulpaner är bland det bästa jag vet,riktiga vårblommor

Nisan82 sa...

Dom bästa blommorna som finns alltså