onsdag 27 juli 2011

En tisdag med bio

Hade en lugn dag på förmiddagen och på eftermiddagen gick jag och mamma en sväng på stan för att kolla in en bikini som jag vill ha. Hon tyckte att den var superfin så jag kommer idag att åka och köpa den. Jag har ju trots allt gjort mig av med en massa bikinisar så då har jag ju lov att köpa nytt. Hittade även 2 klänningar varav en av dem jag köpte, den andra kommer jag att åka ner och köpa efter dagens äventyr.

På kvällen bjöd jag hit Rebecca på kaffe och en cupcake, frostingen blev inte alls som jag hade tänkt mig att den skulle bli. Gästen tyckte att den var god och det är ju huvudsaken. Vi satt och surrade och helt plötsligt var klockan så mycket att det var dags att bege sig mot bion, för vi skulle se Brides maids. Den filmen rekommenderar jag verkligen. Satt och skrattade så att tårarna bara sprutade, helt klart varenda krona av priset på biljetten.

Köpte nya nagellack från depend här om dagen och ena var så dåligt och det blev bara klumpar, tror ni att jag var smart nog att ta kvittot? Svar nej, men jag hoppas att det kommer att bli bättre.

Puss Puss

Inga kommentarer: