fredag 1 juli 2011

Det kommer bara fler och fler moln

Jag som verkligen trodde att solen skulle fortsätta att lysa när jag hade slutat. hann i alla fall med att somna en stund ute i solen men vaknade av att det var molnigt och trist. Det var bara att kliva upp och bege sig in, lite synd jag som trodde att detta väder skulle vara här för att stanna. Behöver solens alla strålar som jag bara kan få på mig. Vill ju underhålla den bränna som jag har lyckats få nu när jag varit utomlands.

Annars är det lite som ska göras nu i helgen då jag är ledig. Det är att fira min farbror som har fyllt 50 år ,sen är det stadsfesten och då vill jag som sagt hinna med att träffa vänner och umgås.

Jordgubbar i mängder tror jag att det kommer att bli denna sommar, men så är det väl alltid när sommaren är här. Det är en så pass kort tid så det är ju bra för annars finns risken för att jag skulle kunna äta ihjäl mig.

Puss puss

Inga kommentarer: