torsdag 21 juli 2011

En vanlig torsdag

Lägger ner mitt skrivande ett tag eftersom att det är ingen som kommenterar och sen kanske jag är världens tråkigaste människa som har semester och njuter av vad livet har att ge mig. Jag blir så glad när strålarna av solen träffar mig och ger mig oerhört med energi alltså. Fortsätter med att sola och umgås med dem som betyder mycket för mig och även accepterar mig trots att jag också har mina fel och brister. Sen återkommer jag när jag känner att jag har något som jag vill dela med mig till alla mina läsare.

Sen ska jag bli sååå mycket duktigare på att vara och träna, för det ger mig också energi. Känns bra att det finns saker som kan ge mig det när motgångarna kan vara många ibland. Tack alla som stöttar mig, ni vet vilka ni är så jag rabblar inga namn. Ingen nämnd och ingen glömd.


Puss Puss

Inga kommentarer: