måndag 18 juli 2011

Gagsmark

Nu har jag haft så oerhört mycket annat att göra så att jag har glömt bort att hinna med att blogga. Men jag ska göra ett försök på att bli lite bättre på det. Som sagt så har jag för ett tag bestämt mig för att inte vara inne på facebook och läsa en massa utan denna sommar har jag tänkt att jag ska vara ute tillsammans med mina vänner och familj på olika äventyr.

Men i helgen har jag varit tillsammans med min underbart fina Frida som numer bor i Göteborg. Alldelles för sällan som vi ses, men jag hoppas att det kommer bli ändring på det. Vi var i alla fall i hennes stuga i Gagsmark och solade och badade en massa. Det som vara lite synd var att jag har haft det jättejobbigt med alla hundar som har varit runt mig. Jag trodde verkligen INTE att jag var allergisk mot dessa små krabater men tydligen så är jag det. Kan vara bra att veta för framtiden.

Puss Puss

Inga kommentarer: