torsdag 28 juli 2011

Skatan

Hemma efter en dag i ett soligt skatan tillsammans med Anna och Maja. Annas mamma kom sen också och gjorde oss sällskap en liten stund. Sen sitter vi och snackar jag och Anna och ett glatt ansikte kommer gåendes från vattnet, ingen mindre än E. Jag blir så glad över att se henne och vi säger åt henne att komma tillbaka och ha med sig storasyster och vem kommer om inte S och hon hade inte med sig lillasyster.

Nu sitter jag här hemma och pustar ut och tvättar lite kläder,trött som en jag vet inte vad. Tror det blir en väldigt tidig kväll med tanke på att jag har inte sovit så mycket alls i natt. Får ta igen min sömn som jag har förlorat nu i natt. Sen blir det nog att duscha och om jag orkar ska jag masa mig och köpa en glass.

Gårdagskvällen var förövrigt väldigt trevlig.


Puss puss

Inga kommentarer: