måndag 4 juli 2011

Söndag

Igår hade jag en väldigt bra eftermiddag tillsammans med Evve. Vi gick ner till Kyrkholmen och sen åt vi middag tillsammans. Tacos tackar jag aldrig nej till. Vi satt ute i det fina men blåsiga vädret. Sen efter middagen la vi oss i gräset och bara slappade och pratade en massa. Fanns endel att avhandla eftersom att det var ett tag sedan sen vi sågs och hördes för den delen. Jag kände att jag bara bubblade och hade mycket som jag behövde lätta från hjärtat. Tack för den hjälpen och den stora stenen som släppte lite.

När det blev allt för kallt att ligga ute i gräset begav vi oss upp till hennes lägenhet för att äta efterrätten och vad passar inte bättre än lite jordgubbar och grädde. Som jag äter nu kommer jag att gå upp alla mina kilon som jag har tappat, och det vill jag verkligen inte göra. Jag vill väga som jag väger nu och jag är väldigt nöjd med att se ut som jag gör nu.

Sen följde Evve med mig hem för att hon var tvungen att hämta sin cykel och lite annat som hon hade lämnat här hos mig och vi gick på vägen hem genom stan och nu snart ser det ut som det gjorde innan festivalen. Stängsel är nertaget och det är lättare att ta sig fram.

Puss puss

Inga kommentarer: