söndag 24 juli 2011

Tvättar

Idag har jag bara tvättat städat och inte gjort ett nyttigt handtag. vaknade kring nio första gången och gick upp på toa och sen la jag mig en stund till. Ögonen var tunga som bly och jag sov till klockan blev 11. Sen insåg jag allvaret att jag hade sovit bort hela/halva dagen.

Steg upp och tänkte att detta måste vi ju göra nått åt att det inte är solarväder. Tittade ner i min tvättkorg och inser att det var mycket tvätt och börjar beta av tvättandet. Efter 3 maskiner är allt rent och det hänger lite här inne på tork. Jag känner doften av icas sommarfrisk sköljmedel. Det luktar såååå enormt gott. Jag som i flera flera år hade comforts lila och tyckte att det luktade så gott, bytte då till softlans aroma theraphy den lila och sen blev jag även less den. Jag tror jag använt mig av icas nu i nått år. Kanske är dags att jag byter igen då. Fast jag tycker den doftar som lagom den jag har så det får förbli den. Jag har inte en enda gång denna sommar hängt ut mina kläder på torkning, detta kanske beror på att jag är så allergisk nu för tiden gällande allt pollen. så därför vill jag inte utsätta mig för att få en allergisk reaktion.

Nu i kväll tror jag att jag ska bara vara inne och mysa i soffan eller om hittar på något annat att göra. Det återstår att se.

Puss Puss

Inga kommentarer: