torsdag 14 juli 2011

Till dig

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll tillsammans med världens bästa Rebecca. Hon är verkligen en sann vän som jag kan lita på. Jag är glad att jag har fått chansen att lära känna henne. Vi har så otroligt kul tillsammans och jag glömmer bort hur jag ibland kan må när jag är tillsammans med henne.

Innan vi skiljdes åt igår så bestämde vi oss för att vi ska bli bättre på att höra av oss så vi kan fara till stranden, dricka vin tillsammans, åka och bada eller bara surra. I hennes närvaro känner jag att jag kan vara mig själv och att hon accepterar mig för den jag är. Att kunna ringa och bara prata vilken tid på dygnet när livet känns tungt känns också bra att veta att jag kan göra med henne. Hon ställer upp för mig och finns där i vått och torrt. Hon är en av mina pärlor helt enkelt som jag har nära hjärtat.

Fler sånna vänner önskar jag att jag hade. Dessutom de som bryr sig om mig och vill mig väl. Kanske är dags att ta sig en tankeläsare vilka som verkligen är en riktig kompis/vän.

"Vänner är som diamanter sällsynta och dyrbara"

Puss puss

Inga kommentarer: