söndag 24 juli 2011

Inte vilken lördag som helst

Igår hade jag en väldigt trevlig dag. Jag var med S och E till Byske och gick på marknaden, sen så har jag varit till Skatan med dem och badat. För första gången i år har jag badat i havet, och det var inte alls varmt. Men nu har jag ialla fall badat. Jag hade det toppen tillsammans med tjejerna och jag hoppas att vi ses fler gånger.

Sen på kvällen var jag och Sara ner på Trästocksfestivalen och lyssnade till Lisa Miskovsky och Movits och Tove Styrke. Det hann börja regna så vi gick hem och hämtade paraply och lite regnkläder. Sara åt en langos och jag åt en oxfilerulle, men den var inte lika god som jag minns den. Langos det har alltid legat mig varmt och hjärtat och det kommer det nog att fortsätta att göra. Rebecca har dessutom köpt en fritös så jag hoppas att jag någongång ska få bli bjuden på hemmagjorda i stället för de är säkert tusen gånger godare.

Så gårdagen levererade väldigt mycket som var roligt och den dagen kommer jag att minnas som något speciellt.

Puss puss

Inga kommentarer: