söndag 7 augusti 2011

Eftermiddagen och kvällen

Har haft en helt jättebra lördag och vad allt de innebär. Jag åkte upp på Solbacken på morgonen och köpte lite saker på rusta i form av städgrejjor. Sen gjorde jag ett besök på biboköp på vägen tillbaka.

Gick på stan och shoppade lite tyg till kuddarna och tittade på termosmuggar som finns i så många olika mönster.

På väg ut från ica ser jag två kända ansikten S och E, var det. Vi stannade och pratade och dp ringde deras mamma så vi träffades och snackade lite och gick i affär. Sen åkte vi hem till mig och spelade lite kort och memory jag och flickorna. Var väldigt trevligt att träffa dom.

Åkte till mamma och pappa och åt grillspett till middag och hann även att sy mina kuddöverdrag, dock blev de lite för stora för kuddarna. Tur att de inte blev för små ialla fall. Jag hann bara bli lite arg när jag sydde med symaskinen och det var när jag skulle zicksacka den sista biten.

Sen åkte jag hem och fixade till mig litegranna för att dra vidare till Rebecca för att åka på fest tillsammans med henne. Jag hade det så trevligt på festen och ute på allstars. Gick hem tidigt för att jag skulle orka med att fara på loppis tillsammans med anna men det blev inte.

Puss puss

Inga kommentarer: