onsdag 3 augusti 2011

Semestern springer iväg

Sommaren rullar vidare och semestern fortsätter även om det inte är allt för många dagar kvar på den för min del. Jag har hunnit med en massa denna sommar även om jag inte har varit i väg så långt. Det längsta som jag har varit denna sommar var förra helgen och till Piteå för att gå på Piteå dansar och ler. Annars har jag mest spenderat mina dagar på stranden eftersom det i princip inte regnat en dag på min semester. Det var alltså bra att välja att ha sen semester och det tror jag att jag kommer att fortsätta att ha, en känsla jag har är att de är fint väder då.

Jag skulle hinna med att träffa S och E och det har jag gjort. Sen har jag inte gjort något annat som stod på min lista av vad jag skulle göra under min semester. Men men de kan ju bli så ibland.

Spenderat många av mina dagar tillsammans med Rebecca på stranden. Vi har faktiskt prövat på att vara på 3 olika ställen. Boviken, Sjöbotten och Skatan. Min bränna har jag förbättrat även om jag tycker att jag är blek.

En helt underbar sommar har jag haft och jag tackar alla inblandade som har engagerat sig och vill umgås med mig. Jag uppskattar er i mitt liv!!! Tack för att ni finns.

Puss Puss

1 kommentar:

Lappkullan sa...

Tack så himla mycket!
Jag blir så himla glad att höra det, tusen tusen tack<3

Nisan: Det var faktiskt Thomas som hittade den, jag köpte den oprovad. Bara för att jag älskade färgen :)