fredag 5 augusti 2011

Fredagen och dunderförkyld

Blev aldrig att jag gjorde kuddfodralen idag,men kanske i morgon om vädret inte är så bra. Men vad jag har sett när jag varit in på vädersidor på nätet så verkar det som att det ska pissa och regna och då är det ju perfekt att brumma lite med symaskinen. Prickigt jag leker bara med tanken så fint det kommer att bli när det är klart, att en liten detalj bara kan göra så himla mycket.

Var även på stan och provade en massa kläder, hittade en klänning som jag hade spanat in på en blogg som jag följer. Klänningen är jättefin och de var jättebra pris på den, men jag vet som inte om jag ska köpa den eller inte. Kan inte bestämma hur jag ska göra. Kanske måste ha med mig ett smakråd som kan säga om de tycker att den passar mig eller inte.

När jag var ute på äventyr förra helgen till Piteå hittade jag en sån fin skylt som jag nu har hittat en plats till och faktiskt har satt upp. Om ni har tur kommer jag att lägga upp en bild om jag kommer ihåg det.

Annars har fredagskvällen varit så lugn, har drabbats av förkylning så här lagom till när jag ska återgå till arbetet på måndag.

I dag efter middagen frös jag som en hund så jag lånade mamma och pappas soffa och sov en sådär 45 minuter och vaknade förstås av att jag hade svårt att andas och en mamma som står i köket och rör frenetisk i pannan. Jag trodde seriöst att pannan skulle gå sönder.

Sen drack jag två tekoppar med te med ett kilo honung(och jag som verkligen avskyr håning) men de smakade inte så mycket alls. Kanske betyder att jag är dunderfökyld när smaken inte ens finns där.

Nej om jag kanske skulle ta och krypa ner under täcket och drömma en massa söta drömmar.

Puss puss

Inga kommentarer: