lördag 27 augusti 2011

Matfesten

Igår hade jag en fantastiskt trevlig kväll tillsammans med Rebecca och hennes kompisar. Var ner en sväng på matfesten men det var så mycket folk så vi gick till Allstars i stället och stannade tills dess att de i princip stängde.

Kvällen kanske slutade lite trist genom att jag var ledsen mot slutet men jag känner att det känns mycket bättre nu än vad det gjorde igår. Men jag tror att jag befinner mig i en liten svacka just nu och det är faktiskt tillåtet anser jag. Sen så försöker jag att inte bry mig om vad alla andra tycker. Jag ska fokusera på mig själv och försöka må bra och inte bry mig först om andra och sen om mig själv. Mår jag bra själv kan jag vara ett större stöd till en annan person som kanske inte mår så bra.

Kvällen har jag spenderat tillsammans med mamma och pappa, kände dock att jag inte var så trevlig eftersom jag mestadels sovde.

Jag uppskattar er alla mina vänner som hör av sig till mig och undrar hur det är med mig. Känner mig så ensammen ibland bara.

Puss puss

Inga kommentarer: