lördag 6 augusti 2011

Lördag

Mina smycken har ju sett för taskigt grådassiga ut så,jag har tagit tag i saken och rengjort dom. Ser ut som att de är helt nya. Jag var lite orolig för hur det skulle gå med hänget på mitt smycke så jag kollade upp det en extra gång när jag var in till guldsmeden igår. Som hon sa skulle pastan som jag använder göra så att smycket inte förstördes och mycket riktigt texten syns ännu. Huvva så smutsigt smycken som jag har på mig dagligen är. Putsduken blev helt svart, nu ska jag bli duktigare på att rengöra dem än vad jag har varit.

När jag vaknade i morse hade jag svårt för att andas för att jag är så himla snuvig. Inte alls kul, snöt mig som en galning i hopp om att jag skulle få ut det som var där inne. Brukar i princip aldrig vara så snuvig att jag har svårt att andas. Men jag hoppas att det är på väg åt rätt håll nu. Hostan kommer också smygandes, men jag känner att den är lös så när jag hostar rör det sig i bröstet i alla fall. För torrhosta är inget som jag tycker om.

Ont i magmusklerna efter träningen har jag idag också, känns bra för då vet jag att jag har tagit i. Om jag känner mig bättre i morgon kommer jag att åka och träna, jag tycker att det är så härligt att träna på morgon då har jag hela dagen som jag kan spendera på annat.

Förresten min älsklingsskor har blivit så håliga att jag måste slänga dem, tar verkligen emot att måsta göra sig av med dem. Jag önskade att jag kunde få tag i ett par till för de har varit hur sköna som helst och har nästan inte ens gett mig skoskav. Jag som får skoskav bara jag tar på mig ett par skor som jag inte har haft på ett år. Det kallar jag att ha känsliga fötter.


Puss puss

Inga kommentarer: