onsdag 17 augusti 2011

Otroligt trevligt

Igår jobbade jag länge och när jag kom hem skulle jag bara ta det lugnt och bara packa in allt som jag hade handlat på vägen hem. För på onsdag ska jag bjuda mamma och pappa på middag för att jag har lånat deras bil i sommar. Tackar för att jag har möjligheten till att låna den. Jag var som lite deppad över att jag bara skulle sitta hemma och kanske ta och plocka lite bär ute på gården.

Kollade min mobil och B hade hört av sig till mig och jag tänkte att nu är det ändå för sent att träffa henne. Jag tog luren och ringde till henne och hon var fortfarande och svansade på stan så hon kom hem till mig. Vi satt och surrade och surrade och surrade. Jag är så lycklig över att jag har fått möjligheten att lära känna dig och att du vill fortsätta ha den kontakt som vi har fast allt blev som de blev. Blev en sen kväll och en tidig morgon. Men vad gör det när det händer en gång på 365 dagar.

Puss puss

Inga kommentarer: