lördag 27 februari 2010

Afterwork på Olearys

Igår var vi ute med jobbet på afterwork på Olearys. Det var hur trevligt som helst och maten var så himla god. Jag hade dock stressat som en galning för att hinna. Det var tur att Mia och hennes karl var så snäll och skjutsade hem mig och jag snabbt fick byta om.

Sen efter vi hade varit på afterworken stegade jag iväg till OkQ8 för att hämta ut mitt paket som hade kommit. Glad ihågen gick jag hem och började att öppna paketet och prova kläderna. Mer än hälften kommer att åka tillbaka, jag blev verkligen besviken att det inte var så mycket som passade. Att jag aldrig lär mig att det är så mycket som inte passar.

En tidig kväll blev det för mig också, men det var svårt att somna eftersom jag har en sån envis hosta. Den håller på till dess att jag spyr i princip. Måste ringa och kolla med sjukvårdsrådgivningen vad jag ska göra för det är ohållbart vill jag påstå.

Puss puss

Inga kommentarer: