söndag 28 februari 2010

Terapiarbete

Att måla element är verkligen ett terapijobb men det var hur trevligt som helst. Vi hann med att surra en massa och jag fick förståss höra hur hans resa har varit även om vi pratade om mycket annat som hade med mig att göra. Jag lovade att jag gärna skulle komma åter och måla om han kände att han behövde hjälp igen. Hoppas att jag får hjälp tillbaka om jag behöver det också, men det tvivlar jag inte på att jag inte får.

Har just satt igång en tvättmaskin eftersom att alla mina kläder som jag brukar ha på jobbet låg i tvätten. Får bara hoppas att de hinner torka till dess också, annars kommer jag att slita av mig allt hår som jag har. Så alla kan ju hålla tummarna att de hinner torka.

Nej jag tror att det blir lite mys i soffan hela kvällen och får hoppas att det finns något att se på tv, annars finns det ju alltid någon film som jag kan se eller så.

Puss puss

Inga kommentarer: