lördag 20 februari 2010

Middagsbjudningen


Dessa fina blommor fick jag av mamma och pappa då jag bjöd dem på mat i torsdags. På menyn stod Pangasiusfilé med potatis och pepparrotssås. Hade varit duktig och skulle göra förrätt också men de gick inte så bra. Eftersom pappa inte tycker om slagenröra och att skinkan såg skum ut fick han en rostad macka med smör på. Hade en bit av den goda rulltårtan kvar som jag bjöd på till kaffet. Sen satt vi och såg när Anja åkte och efter det halv åtta hos mig och då var jag så imponerad över hur fint han som gjorde maten la upp det. Puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är, å superfina blommor du fick...d uppskatar dig lika mkt som vi...vi hörs! pussen! :)

Nisan82 sa...

Ja det är klart att det gör det och jag uppskattar dem lika mycket som de uppskattar mig.