torsdag 18 februari 2010

Du försvann som en vind...

Ja nu sitter jag här snörvlandes och snorandes. Har ingen feber men jag är grymt trött och slut i huvudet och kroppen. Igår slutade jag tidigt så jag åkte hem och städade och sen tittade Micke förbi, kallade dig inte för skjutsen som jag gjorde på face. Hoppas att det duger att jag använder tilltalsnamnet. Sen var jag på kvällsmöte igår afton och efter det blev det att sussa.

När väckaren ringde i morse ville jag verkligen inte stiga upp. Men nu är det bara en dag kvar och sen är det HELG =) undra vad det blir för spännande att hitta på. En sak är planerad och det är att jag ska till Sara och se Let´s dance på fredagkväll, för det bestämde vi sist hon var till mig.

Du försvann som en vind, den låten må vara dansband men jag tycker verkligen att den är bra. Jag kanske håller på att vara gammal eller tokig. Om jag lyssnar på texten inser jag att det kanske är så att det är något som jag har upplevt detta. Ska inte försöka vara så djup så tidigt på morgonen men detta slog mig bara.

Puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig vännen...önskar dig all lycka i "du försvann som en vind" fallet :) stor KRAMEN

Nisan82 sa...

Evve: Jag lovar att det kommer att bli bra och du behöver inte oroa dig för mig, men du är bara för snäll och omtänksam. KRam