onsdag 3 februari 2010

Fisksoppa

Fisksoppan blev hur god som helst, men jag lyckades ju som vanligt när jag äter soppa att bränna mig på tungan. Men nu har jag länge längtat och även haft ingridienser till denna goda soppa men inte tagit mig i kragen.... Men äntligen så, skam den som ger sig.

Sen bar det av att åka till mitt arbete för att ha möte, men jag tycker ändå att vi var effektiva och att jag var hemma fort.

Blir att äta lite morötter och den fantastiskt goda RANCH-dipen. Sen antar jag att John Blund är på ingående här också. Den senaste tiden har jag varit så grymt trött, är det årstiden tro??

Fick en otroligt fin bukett av mamma och pappa när jag tog examen, den hade nu vissnat och jag kände att de började klia i mina ögon. Tror att det är "videkissarna" som var i detta fina arangemang. Får se nu när jag slängt bort den om det blir bättre.

Puss puss

Inga kommentarer: