onsdag 24 februari 2010

Tvättartajm

Nu är den blytunga tvättunnan snart tömt och all tvätt är ren. Då återstår bara en massa timmar att vika och lägga in och hänga in mina kläder. Tog även fasrt och bytte sängklader i min säng också. Var inte igår som jag gjorde det kan jag jus äga. Om någon annan kunde ta hand om de tråkiga som tar lång tid skulle jag vara hur glad som helst. Men så är alltså inte fallet.

Det blir en fortsatt lugn vecka eftersom jag fortfarande inte är så pigg och kry. Känns skönt att det börjar ge med sig lite i alla fall och att den inte ska vara så torr och jobbig. Det rosslar och har sig som tusan när jag hostar och har mig. Men de kommer ju upp en massa slem och det är jag glad för att det gör. Men kondisen kan jag inte skryta över så värst mycket det är under all kritik vill jag lova er. När jag blir frisk får jag göra något åt det.

Nej jag tror att jag ska ta och lägga mig och se lite på tv innan jag ska krypa ner i min renbäddade säng och sova. Det ska bli såååå härligt.

Puss puss

Inga kommentarer: