onsdag 17 februari 2010

Mitt te är smaklöst

Nu sitter jag här igen och ska försöka att knåpa ihop ett inlägg, med en bärnnande näsa som inte vill nysa men det tycker jag att den ska göra. Jag hoppas att det släpper under dagen så att de kommer ut endel nysar. Fattar inte hur jag har kunnat bli förkyld så här fort det bara small till direkt. Men när jag tänker tillbaka så tycker jag att det har gått rätt lång tid sedan jag började att arbeta på mitt nya jobb och jag har klarat mig så länge. Är nu inne på min femte vecka och jag tycker att allt fungerar bra.



För alla som försöker att få tag på mig på min mobil idag kommer säkert att bli tokiga men det är så att jag i all hast i morse glömde den på laddning hemma på mitt köksbord, så det är inte så att jag dissar ni som ringer till mig. Fast under dagarna då jag arbetar vet ni ju att det är rätt svårt att få tag i mig på mobilen ändå :P



Kände nu när jag satt här och försökte att skriva ner några rader att min tekopp som jag har druckit faktiskt inte smakar ett enda jota, vilket annars är jättegott. När man är förkyld tycker jag att det är bland det jobbigaste att smaken försvinner men de kommer tillbaka tids nog. Bihålorna har "peppar,peppar ta i trä" hållt sig väldigt öppna än så länge ska jag säga. Är inte den här sprängande känslan ännu och jag hoppas förståss att slippa den också för det är verkligen inte kul. Men det är bra att min vän Renixin finns till då.



Ha en trevlig dag allihopa, även fast det verkar bli en rätt kall dag. Men har en förhoppning om att solen ska titta fram i detta fina vinterlandskap som är ute i dag. Det är så fint när snön blir så här frostig.



Puss puss

Inga kommentarer: