måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag

FAsen vad jag hann med att göra mycket igår på dagen. För det första hade jag jättesvårt att somna av och sov väl en sisådär 4 timmar allt som allt. Började med att tvätta upp min täckdress och sen fortsatte jag att tvätta allt annat som fanns i min tvättkorg.

Frida A hörde av sig till mig och undrade om jag var intresserad av att ta en promenad i detta fina och soliga väder och det tackar jag ju inte nej till. Men till saken hör att jag hade spräckt 2 blåsor som jag hade fått av mina gympadojjor och jag som inte kunde hålla mina fingrar i styr tog och drog bort skinnet, vilket inte alls var någon god idé.

Hade pratat med mamma tidigare om att jag skulle komma hem till dem och äta kycklingtacos vilket var 27403 år sedan som jag gjorde det. Men de slutade med att jag gick till farmor för att få skjuts därifrån av mina föräldrar,dom är bara för bra. Som tack för maten hade jag köpt en Alladin hjärtan och gjort ett egenhöndigt kort, men när jag skulle läsa igenom det inser jag att en hel mening saknades men de hade inte mamma heller sett för att hon läste som jag hade tänkt. I bland kan de vara bra att inte behöva skriva ut allt utan att alla fattar ändå. Sen gullade jag och fick skjuts hem av mamma, och hon var så söt när jag steg ut och sa:
- det var så roligt att du kom hem.

Jag hoppas att ni alla andra har haft en helt underbar alla hjärtans dag med era nära och kära!!

Puss puss

Inga kommentarer: