lördag 13 februari 2010

Druckit wiiiine med Sara







Ikväll har Sara varit här och vi har druckit lite vin och sett på Let´s dance och vi har förståss hunnit med att surra och dricka lite kaffe och äta kaka. Det var hur gott som helst vill jag lova er. Känns som det var hur längesedan som helst som jag träffade Sara,så det var hur trevligt som helst att hon ville komma hit. Vinet var supergott och inte alls så där surt som jag tycker att alla vita viner brukar vara.

Mamma och pappa skulle inte ha skjuts av mig så då tänkte jag att jag kan ju dricka wiine och vem tror ni hör av sig då jag hällt upp wiiinet och druckit lite av det, jo de som inte skulle ha skjuts. Det var allt vackert bara att säga att jag inte kunde, men de löste sig med att min kusin skulle kunna skjutsa hem dem för att han var hemma. Det var ju tur det.

Idag har jag inget planerat på dagen, men i kväll ska jag på fest till Mårten och det ska bli så trevligt. Känner inte allt för många men kanske Mia eller Evve eller kanske båda ska följa med mig dit. Det blir hur nice som helst :D

Puss puss

Inga kommentarer: