söndag 28 februari 2010

En söndagsfika med Joanna

Snart ska jag iväg och fika med Joanna hennes Tony. Vaknade vid halv sex tiden i morse och hade årets migrän så jag trodde inte att det skulle bli någon fika. Jag tog mig en varm dusch och en zomig nasal och sen skuttade jag till sängen för att fortsätta att sova och jag somnade av och spv till klockan halv elva. Så nu har jag inte ont i huvudet och hoppas att det så förblir. Måste dock köpa mer zomig, för på recept har jag slut också.

Efter det att jag har varit och fikat ska jag gå till SmurF och hjälpa honom att måla element och sen får jag förhoppningsvis höra hur hans resa har varit också. Jag är ju avis för att han har varit borta så länge i varmare breddgrader.

Nu blir det att hitta lite kläder att ta på sig innan jag ska iväg och fika. Har bara tagit på mig hälften av det som jag ska ha på mig. Bäst att ha alla kläder på sig annars blir jag nog inte så populär, eller så är det de jag blir.

Puss puss

Inga kommentarer: