måndag 15 februari 2010

En vanlig måndag

Idag har jag inhandlat skavsårsplåster och jag hoppas att de ska bli lite lättare att gå också med hjälp av dem eftersom att det är en slags extra hud...

Insåg idag att mitt hår det växer fasen som ogräs och att jag skulle behöva klippa mig litegranna igen. Men jag skulle som vilja hitta en frisyr som passar mig, någon som har tips och idéer det mottages gärna.

Jag tror att det kommer att bli en lugn hemmakväll inom dessa fyra väggar nu när jag är så skadad på fötterna även om jag den senaste tiden har varit helt usel på att vara ute och motionera. Jag måste ta tag i detta och börja motionera lite mera, men under vintern tycker jag inte att det blir lika mycket som under sommaren. Efter att min våg har slut batterier har jag inte satt i några nya och det tänker jag inte göra heller för att då kommer jag att bli helt fixerad och ska väga mig heeela tiden. Jag blir helt manisk och det är inte alls bra.

Puss puss

Inga kommentarer: