måndag 1 februari 2010

Maskerad

I morgon är det maskerad på jobbet och jag hade planer på att jag skulle vara en pirat. Vi får se hur det slutar. Blir säkert hur bra som helst. Eller jag får om inte annat göra det bästa av situationen och se till att den blir hur bra som helst.

Jag stänger så jag får lite sovmorgon i morgon vilket jag känner att mina ögon kan behöva, är trött som bara den. Tror de är årstidens fel.

Undrar när jag kommer att få veta hur det har gått med alla uppgifter som jag har lämnat in i skolan. Det var ett tag sedan som de lämnades in och hoppas att de till veckan kommer att vara rättade och klara. För är de så att jag har fått komplettering så vill jag så fort som möjligt få veta det så att jag kan fixa till det och ansöka om examensbeviset.

Puss puss

Inga kommentarer: