lördag 27 februari 2010

Dagens gärning

Det gick hur bra som helst för mig att vara och hämta ut paketet på Ica, så nu ska jag nog ta och vila mig en liten stund. Jag har ätit lunch och känner att en film skulle inte sitta fel. tur jag har 7 stycken nya filmer att välja mellan då.

Sen tror jag att det blir så att jag ska dammsuga lite om jag känner att jag orkar. Eller det är inte frågan om att jag ska orka utan jag måste för här ser det såååå ostädat ut när all skit far runt bara.

Tjing nu ska jag dammsuga och torka golven och sen dö en stund i soffan och hoppas att min hosta blir bättre. Jag låg ju som sagt och hosta som en galning i gårkväll, jag blir snart galen. ett samtal till sjukvårdsrådgivningen är inte långt bort nu. Ringde i morse men då var det många andra som ringde så jag blev arg och slängde på luren.

Puss puss

Inga kommentarer: